Ibland är saker tydligen otroligt svårt.

Tio i topp
Irriterande saker på jobbet i helgen.


1, Ni måste tala svenska/engelska för att jag ska förstå, jag kan inte hjälpa er annars.

2, Vågen visar inte priset, det finns en liten speciell skärm högre upp för det.

3, Ibland måste man faktiskt stänga kassan, även om du bara ska ha lite saker.

4, Lägger man varorna i hög eller på bredden kan det hända att det tar stopp, då kan varorna faktiskt ramla utan att det är mitt fel.

5, Flaskor pantas i pantautomaten, inte i kassan.

6, Vi har raster vi med, otroligt nog.

7, Lägger man de ömtåliga sakerna sist på bandet så blir dem inte mosade.

8, Lägger man mjölkpaketen först så slipper man vänta till slutet innan man kan börja packa.

9, Vänder man streckkoden mot scannern så går det fortare, jag lovar.

10, Ställer man läskedryckerna upp står de ostabilt, de kommer troligtvis ramla antingen på mina armar eller i värsta fall öppnas och spruta läsk över hela kassan. Ligger dom ner är dom trygga.






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0