Lördag 22/12

Nu är det inte alls långt kvar till julafton.

Inte gjort så mycket idag. Hjälpt pappa en del med golvet,
och varit hos Jimsan och lekt en liten stund.

Mamma & Pappa är fortfarande inte klara med golvet. Det var tydligen något fel på det som gjorde att det blev jätte svårt. Det skulle vara klickgolv med var något annat.. Men det ordnar sig nog så småningom.

Är fortfarande solbränd, tycker det borde gått över vid det här laget. Men nej, det tycker inte solbrännan.

Är så grymt less på jobbet. Måste sluta va så lat och söka lite andra jobb. Nu känns det inte som det är någon ordning på någonting. Ska ha ledigt den 3de men inte fått nån lapp om det och har inte ens fått mitt anställningsbevis. Nej, måste ta tag i mig själv och bestämma om jag vill jobba eller om jag vill plugga.. Om det bara inte var så svårt att bestämma sig.
Men jag vill inte gå till ett jobb varje dag i 50 år och känna att det inte är det här jag vill göra egentligen, för isf kan jag jobba med vafan som helst och då behövs ingen utbildning. Men för att tycka jobbet är kul och trivas o så så kanske det behövs en vidare utbildning, men för att kunna plugga så måste jag veta vad... USCH ne, är verkligen less på alla dessa tankar...

Helst av allt skulle jag vilja ligga i en hängmatta på Bali med en iskall drink i handen och bara njuta av livet. Det skulle vara underbart, meen så är inte verkligheten.


Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0