Lördag 29/12

Jag vill, jag vill..
Tänk om man bara vågade.

Jävla skit att man ska vara så löjligt rädd.


Snart ska man jobba, igen..
Igår var en stört jobbig dag. Sov 3 timmar, sen skulle jag upp och jobba.. Åkte och jobbade, helt slut, när jag kom hem så däckade jag i fotöljen och vaknade efter 6 timmar..
Då var jag helt slut fortfarande men självklart kunde jag ju inte somna eftersom jag vaknat runt 6 tiden på kvällen.. Jobbade bara halvdag.. Hade egentligen hur mkt som helst att fixa, men det glömde jag helt bort.

Nu känner jag mig trasig, ofunktionell, fortfande helt körd. Men, det ordnar väl upp sig så småningom.









Vilken lustig liten båt, jag tror det driver med mig?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0