Måndag 17/12

Usche, måndag..
Trött som en jäkla liten morot krälade ja ur sängen imorse för att ta mig till jobbet..

Vi håller på och målar om, eller ska måla om, här hemma.. Så pappa va redan i fullgång med att tvätta väggarna med målartvätt..
Så när jag sitter och äter frukost och läser LT så hör jag världens dunsar.. Pappa halkade på "såpan" som blir och for ner för hela trappan..
Gubben börjar ju få några år på nacken så man blir ju nervös.. Men han klarade sig med blåmärken och en aning ont i ryggen..

Sen bar de iväg till jobbet, alltid lika roligt -not-
Och efter jobbet lekte jag med min gullunge Jojjo, fikade och drog runt på stan lite..

Shoppade 3 tröjjor, vilket behövdes.. Jag är ju inte direkt en person som ääälskar att handla kläder som en del andra (sneglar mot sofia<3) så de var på tiden.. Två tjocktröjjor och en lite tunnare långärmad tröjja.

En smula trött är jag, så de blir en tidig kväll.
Imorgon är jag LEDIG!! TJOHOO!!
Skönt, eftersom jag jobbade i helgen också..






Ha de toppen!
Kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0