Onsdag 18/12

Idag har man jobbat..
Efter jöbbet åkte jag ner på stan bytte en tröjja och drog en fika med Axeladra..

Åkte sedan till BC och solade lite. Härligt.
Hämtade också mitt paket på skepparns..
Lite julklappar o småttogott till mig också.. -TJIHOO-

Mötte upp Alex & Ludwig i c och kilade hemmåt.
Så nu hänger vi i datarummet och försöker hålla oss ur vägen för far min
som är mitt uppe i allt jobb med att fräscha upp hallen..

Lagomt trött är jag också..
Och luktar sol, så ska väl hoppa in i en dusch så småningom..
Men ska träffa IIIA sen, så funderar på att vänta tills efter de, för de e så kyligt ute.. Och risken finns att mitt hår fryser om jag ska ut o traska med de blött.. ingen hit..

Imorgon ska jag träffa söstra mi, Liseplott.. ;)
Hon har precis skaffat sig "en såndär jätte bra bärbar dator" som hon inte riktigt förstår och ska hjälpa henne lite, söt är hon.. heh.. och lycklig över den också..












Smell ya later dude
Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0