Söndag 16/12

Ännu en Söndag.
Ogillar dom starkt.

Kan aldrig somna och känslan av att veta hur otroligt jobbigt det kommer att vara att stiga upp imorgon gör mig inte lyckligare.

Utgång i fredags med Tusse<3.
Lördagkvällen spenderades med pirates of the caribbean och sen freaka framför datorn..

Jobbat i helgen. Det är verkligen inte det största nöjet i livet..

Premiär här också.
Lekt hela kvällen med att försökt få en schysst layout.
Lyckades väl sisådär.. Är inte direkt kung på html koder och sånt där.. men de funkar om man provar sig fram..

Nu är julklapparna klara.. De sista beställde jag från coolstuff.se
Jäkligt härliga prylar har dom där.. och de stod att sista beställning var 18dec för att få dem innan jul, så de ska nog ordna sig det också..

Nej, nu måste jag verkligen försöka sova. -suck-



Najt!

♥ ThatigeR ♥ - Jag är inte bäst, men jag får plus i kanten

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0