Tisdag 18/12

Ledig.
En underbar dag.

Sov ända till halv 2, då väckte missen mig med att trampa omkring på mig och kräva lite kärlek.
Slappade hela dagen, pappa målade och jag satt antingen här eller framför Tvn och gjorde i princip ingenting.

Ibland kan det vara otroligt skönt att göra ingenting.

Sen skulle pappa fiffla med strömmen, så kunde inte sitta vid datorn. Hoppade i ett bad istället...
Tände massa ljus och släckte lampan, skit mysigt..

Fast nu är farsan smyg arg för allt varmvatten tog slut.. :^)

Mamma kom hem precis, så nu ska vi äta risgrynsgröt innan hon ska iväg på nåt grötmöte. Ja, jag tyckte också det lät lagomt underligt.. men, hon tycker ju om att leka, de är ju bra att ha barnasinnet kvar..



Hur vet man när man är redo? Hur vågar man?
Jag är rädd, har varit rädd allt för länge.
Blir man aldrig modig igen?





Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0