Torsdag 20/12

Bränd..
Är solbränd.. ont gör det, men som tur är vet man ju att det kommer gå över iallafall.

Jobbat idag.. Alltid lika kul - not -
Träffade Sofia en snabbis på stan efter jobbet, sen åkte jag hem till min syster som precis "blivigt med bärbar" hah.. Jätte lycklig är hon och förstår inte så mycket, meen.. Nu har hon nåt att sysselsätta sig med.

Fast, jobbigt att Vista e på de nyare datorerna.. Mkt mer komplicerat och de finns sjukt mkt skit man egentligen inte behöver och jag skulle nog aldrig använda vissa saker..

Sen kom mamma min och drack en kopp kaffe, och jag övningskörde hem :)
Nu borde jag egentligen laggt mig, men ja e ju nattmänniska.
Älskar att sova, men under dagtid.. Kan sova 12 timmar utan problem, men har skitsvårt att somna på nätterna.. Vilket inte är så bra när man har ett jobb o sköta..

Usch vad less jag är. Tänk om man kunde få veta vad man egentligen vill göra med sitt liv. Ska jag plugga vidare? Vad ska jag plugga isf? Och VART, nära eller i typ umeå? Om jag inte ska plugga, vad ska jag söka för jobb? För att sitta i kassan och städa är ju inte direkt min vision i livet..
Hm.. näe de är svåra frågor. Och jag vet att ingen annan än jag själv kan ge mig svaren, men de e ju så förbaskat svårt.. Tänk om jag bestämmer mig för att gå sociolog utbildningen i ex. Lund.
Sen när jag är färdig och har studielån och sånt kommer framtill att det var de värsta jag kunde valt? Det skulle ju inte direkt vara så ootroligt kul..

Ne som sagt, de är inte lätt när de är svårt. Nu ska ja närmast satsa på körkortet. Det kan va bra att ha när/om man söker jobb. många ställen kräver B-kort..

Nu vill mammsingen ha datorn, det var egentligen hon som satte igång den.. Men jag smet hit medan hon gjorde te. Så, ska inte freaka längre.



- Najt -

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0