Fredag 11/4 - 2008

Kom precis hem från kortspelsmaraton hos systeryster..
En mkt trevlig men urflippad kväll med Liselott, Alex och Therese..
En samling halvidioter, kan de bli värre? haha!  - låter som en kåt älg -
Det blev till att lira ngt norskt grejjs med mkt tänkande, följt av 15kort som sedan följdes av Tecknet som jag inte spelat sedan jag va ung och dum, eller tja är väl fortfarande men yngre och dummare då..

Dessutom åt jag Tacopaj för första gången i mitt liv. Skit gott va de faktiskt!
Över förväntan, jag har lite emot de där me mat och paj egentligen..
Min första tanke när man säger paj är typ äppelpaj och så..
Men som sagt de va riktigt smaskigt!

Ja, annars har man varit på jobbet idag..
Åkte direkt till syrran efter jobbet så...
har väl inte så mkt mer intressant att berätta..
Tror jag? Eller, vaddå.. vill du berätta ngt som jag kan berätta för dig sen??

Äh, känner mig helt konstig.
Borde nog inte alls skriva, borde kanske vara inspärrad istället?

En sak till bara!! Imorgon ska jag ha skiit kul och fira min älskade lilla iiia..
Shiet va tiden går fort när man har roligt..
Vi får sluta ha så kul annars kommer vi snart va 80+, tandlösa  och sitta på något hem och undra vart fan livet egentligen tog vägen.. För de slutade visst att vi hade så kul att vi glömde bort att växa upp och ta massa ansvar.. Tror ni de fungerar så?

Ja gjorde iallafall ett vuxen test och enligt de va jag bara 12,3 år. Har inte ens hunnit blivit fjortis än ;)

Ne nu ska jag läsa min bok lite!
Om ni missat så rekomenderar jag den starkt ännu lite mer..

Rhonda byrne - The secret

Tjolahoppsan!




" Jag ska värma ditt hjärta "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0