Fredag 18/4 - 2008

Viiilken underbar daag!

Jobbet gick som smort, snabbt som fasiken och
sedan blev det åka ner på stan , träffa alex, köpa 3 trosor och en klänning
eftersom de va 10%rabatt på HM idag.
Efter det gick vi till nyöppnade Café Milano (fd. bristol)

De har blivit skit fräsht där.
Ljust och trevligt intrett och najsa stolar och allt.

Sen bestämde vi oss för att gå till båten och vaccinera oss mot TBE.
Ganska lång kö men de gick endå hyfsat snabbt.
Själva sprutan gick skit fort, hann knappt fatta de..

Nu har jag precis kommit hem och ska hoppa in i en dusch alldeles straxt..
Väntar bara på att toaletten ska bli klar..

På söndag tävlar Diva sin andra tävling! Håller tummarna för henne.

Ikväll vet jag inte riktigt ännu vad som händer, men nåt händer väl alltid!
Ska nog leka me Axel o gänget..


Så, när ska nån följa med mig och lira lazerdoom?! Skit länge sen juh!
Minns när vi brukade åka upp och köra.. Skit kul juh!

Ne nu ska jag kolla om ja kan påbörja en dusch.
Puss och kram och nyp i skjärten!




" Blyg "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0