Fredag 4/4 - 2008

Yeah.. Då har man nyligen vaknat..
Varit ute och kissat hunden...

Sov hos min systeryster inatt..
Snart ska man iväg och jobba..

Fick veta att jag inte alls jobbar i helgen, de trodde jag..
Fast dom har ju gjort om schemat (vilket ja självklart glömt) så skulle jobbat nästa helg men då fyller ju iiia år så sa att jag inte kunde den helgen.. -

Såå.. undra vad man ska göra i helgen.. vill defenitivt vara nykter iallafall!!
Känns som det verkligen behövs...

Efter den helgen ska man på hälsokontroll med därtillhörande drogtest..
Är som sagt lite nervös för de, eftersom jag avskyyyyr att pissa i närheten av folk.. men men, de får väl gå bra de me.. suck..

Diva ligger och piper, hon tycker nog jag e osocial just nu..
Ne nu måste jag borsta tänderna och göra mig iordning.

Pussar




" Får man reklamera en tepås-ätande vinterbadande jycke? "


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0