Lördag 27/4 - 2008

Nu fick man morr för man började sacka efter med bloggandet.
Så, får väl ta och slänga in ett inlägg..

Passade på att njuta av solen hela torsdagen & fredagen.
Har faktiskt fått en del färg :)
Idag åkte jag, alex och marcus till pankakan med medhavda munkar och kaffe i termos.
Blev en snabb "picknick" innan jag skulle iväg och jobba..

På willys hade de skett en del förändringar sen sist jag jobbade.
Men de gör det ju jämt känns det som..
Den här gången hittade jag iaf ut till butiken och till kassorna, hah..

Har blivit mkt fräshare nu iaf.
Nu ser man mer, större och enklare överblick över affären med de nya hyllorna.
Imorgon är det också jobb som gäller..

Sen är det måndag! Då börjar mitt nya jobb..
Känns faktiskt jätte bra..! Ska bli kul att få träffa alla nya arbetskamrater och så,
och den 5e ska vi åka iväg till Skara på 4dagars kurs..
Ska bli spännande..

Nej, nu ska jag läsa min bok lite.
Är inne på andra omgången av The secret..

Ha de toppen!
Puss




" Allt du har, har du dragit till dig via dina tankar ! "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0