Måndagen 7/4 - 2008


- ♥ Släkten är värst ♥ -





Måndag - suck -
Inte bara det att måndagar är jobbiga pga av att de är första dagen efter helgen utan mer för att jag veeet att varje måndag är min "långa" dag.. Och tråkigaste, och jobbigaste dessutom..
Alla jävla kontor.. Önskar dom kunde gå upp i rök..
Men men, de gled på helt ok idag iallafall..

När jag kom hem satte jag igång och lagade lite käk..
Så de va nästan klart när pappa kom hem..
När vi ätit och så bestämde vi oss för att plantera lite frön som ska gro och grejja tills man sätter ut dom när de blivit varmare..

Vid 20:00 ungefär kom Jimmy och Jc för en del kaffedrickande och lite kortspel.. Stackars lilla Jc hade inte haft en direkt toppen dag kan man inte påstå. .heh.. Men de får ni läsa mer om på lillfjonkan.blogg.se

Imorgon är jag ledig! Lövely.. ♥

Fan jag vill köpa en bil.. Har ju råd at köpa själva bilen de är inge problems men sen ska man ju ha råd att "ha" en bil också.. De är jag en smula osäker på om  jag har..

Igår skrev jag värsta inlägget (en senare uppdatering av gårdagen) . Skrev verkligen jätte mkt.. Skrev lyckliga och olyckliga dagboksinlägg som jag har i böcker och en massa.. Meeeen, självklart när jag precis nästan va klar så hängde sig datorn.. Så allt försvann! Blev så arg så jag sket it och komigen, vem orkar skriva om ? Inte jag iallafall de är jag alldeles för lat för...

Här om dagen köpte jag en ny aloe vera växt.. Det roliga är att den inte alls ser ut som det jag redan har.. Sökte lite på google men inte fan blir man klokare av de.. Såå, ja har härmed gett upp och vårdar båda två med största omsorg..

Dessutom har jag tagit två "grenar" från en annan blomma och ställt i vatten.. De va inte ens en vecka sen och dom har redan fått rötter.. så de är nog dags att plantera om dem snart..
Tycker faktiskt de är hyfsat kul att pyssla med blommor och sånt.. Lite synd bara att dom inte växer direkt utan att dom ska va sååå himla sega hah.. Skulle vara roligare me resultat direkt..

Och såå va sagan sluuuut!
Kram ♥







" Whatch up for the white sauce " 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0