Onsdag 16/4 - 2008

Halloj i stugan!!

Idag hade jag tänkt börja jobba tidigt.
Hade ställt klockan på halv 8, och vaknade när den ringde..
Meeen  i min dimmigavärld behövde ja visst inte kliva upp än,
och somnade självklart om!

Klockan lite över 11 vaknade jag med ett ryck..
Heelvete, skulle gå hemmifrån senast halv 12 och jag behöver egentligen ca en timme på mig för att vakna, äta och allt sånt man gör på morgonen..

Lagomt stressad slängde ja i mig frukost, vilket smakade skit så snabbt på morgonen och kunde knappt tugga, och sprang till bussen..
Bussen var en aning försenad men de fixar sig tänkte jag.. de är ju bara att hoppa av på stan eller vid centrifugen lr ngt tänkte jag och stressade inte upp mig i onödan..

I min lilla värld med musiken på högsta volym stod vi alldeles för länge vid rödljuskorsningen.
Tog en stund men då upptäckte jag att de va broöppning, självklart varför skulle jag hinna när hela världen verkade göra allt den här morronen för att jag inte skulle komma till jobbet.

Meen världen misslyckades, bara för jag har världens bästa mamma!
Gick till hennes jobb så fick hon skjutsa mig till jobbet...



Japp, nu sitter jag hemma hos min kära storasyster och dregglar...
Ska vakta jycket imorgon förmiddag så ska sussa här inatt..

Så kvällen har spenderats med på tok för mkt te drickande och trevligt sällskap

puss hej.



" De hjälper inte att stressa upp sig, antingen kommer du i tid eller inte "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0