Onsdag 2/4- 2008

Har setat och läst i en av mina gamla dagböcker ikväll..
Setat och drömt tillbaka på somrarna i Italien..
Helt sjukt att man kan trivas så otroligt bra någon annanstans än hemma, jag menar det där stället känns nästan som mitt andra hem.. Fortfarande, efter alla dessa år..
Minns inte hur många gånger jag varit där, de är väl en 6 somrar lr så..
När jag va mindre minns jag att jag alltid va ute och lekte, röjjde till "kwack kwack, ank " sången fast på italienska.. När ja va äldre gjorde jag saker jag inte ens fattar idag att jag vågade.. Var helt vild.. Som tur va hände det aldrig ngt alvarligt.. Men herrejäävlar va kul vi hade!

Minns när jag guggade ihop lite blad, lite oregano och massa skit och lurade en stackare att det var "Glosta" - vårt svenska knark - hahaha!!! Han fick en på prov gratis, sen kom dåren tillbaka och ville köpa mer!! Kunde självklart inte lura stackarn på pengar, men han blev lite generad när jag berätta vad det innehöll och att de fullkomligt ofarligt ;)

Minns när Susanna glömde sin tadborste på ett hyfsat pinsamt ställe. Eller när vi snodde några främmande stackares boll och stack från poolen till stranden så dom var tvugna att följa efter..
Minns Vito, som jag blev smyg kär i som tyvärr inte var kvar året efter.. Antagligen var han med i  "badvaktsligan" som odlade mariuana bakom poolen och fick sparken... Fanns bara en badvakt kvar året efter.. De andra va nya..


Näe de va en härlig tid de..! - sentimental -
Tråkigt bara att man inte har ngn kontakt med nån därifrån längre..
Brukade ju ringa en av badvakterna några gånger men det blev ju skita dyrt,
jag menar hur rik är man när man går i 6-7 ;an? =)

Nej, nu får jag sluta drömma..
Idag har de inte hänt ett skit typ..
Såå.. intressant va?

Har fett ont i huvet och är seg som en gris..
Har sett Lost iof, lika underbart som vanligt!
Men de är ju rätt värdelöst att läsa om också ? =)
Antingen följer man skiter eller så är man inte intresserad ..

Längtar tills jag börjat nya jobbet. Har ingen lust alls med pima skiten längre..
Såå jävla less är jag att jag nästan heller skulle leva på ingenting..
Jaja, inte långt kvar nu..


Ne nu ska ja va lite oseriös och göra nåt ovettigt.
Eller tja, de här är väl inte så vettigt de heller men men..

Smell ya!


Senare uppdatering;

HAHAHA!!
Måste bara skriva ett dagboksinlägg.
De va från min första riktiga dejt, haha!!!

"Hej!
Idag var jag på date me min kille. Han heter robert men men, vi käka på paradisio..
Båda tog köttfärsås och spaghetti + Colaoch glass to efterättt.
Det blev typ 256: allt som allt!!! ( han betala )

/ puss Jenny"



Visst var man en smula smyg söt när man va typ 12 ? =)
haha minns att han va typ 16:- lr ngt, och galen i aik..
Efter den där dejten så va ja skit taskig och svarade aldrig när han ringde och total dissade honom..
Rätt elakt faktiskt..

Näee fan de e underbart att sitta o läsa, haah.. man va ju rolig när man va liten.. =)






" Sweet memories "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0