Onsdagen 9/4 - 2008

Idag har hela dagen kännt som torsdag.. Skit jobbigt!
Ja vaknade av att mitt lilla monster♥  SOFIAAA ringde och väkte mig på tok för tidigt.. Vaktade Diva så hon vaknade också och röjjde mig och det blev inte alls nån speciellt trevlig morgon..

Så nu har jag sagt att hon inte får ringa mig förrän kvart över 11 på dagarna.. :P

Var ute och tränade Diva en stund innan jag skulle till jobbet.. Hon är skit duktig! De enda som är lite problematiskt är att efter varje moment hon klarat får hon en boll och leka med.. Grejjen är den att när man sen ska fortsätta med ett nytt moment så vill hon inte lämna ifrån sig bollen..
Så där står jag som en blå dåre ; "- Loss! DIVA LOSS!! LOOOSSSS!!! " Vilket endå i slutändan resulterar i att jag får dra tag i bollen och försöka lirka ur den ur hennes mun hahah..

Åkte till Bc pizzan me iiia efter jobbet..Mums!
Var skit sugen på pizza, hade egentligen inte råd meen vafan... ja kan ju inte va duktig jäämt heller! Så jag syndade med en Halvinbakat UFO m. oxfile champs lök o bearnaisesås.. Orkade bara halva, men god som fan va den =)

Jag fryser som en liten iller, funderar på att lägga mig i ett varmt bad!
Återfå temperaturen i kroppen lite..

Puss&Kram







Fjärilar i magen? ♥ 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0