Söndag 20/4 - 2008

Uppdatering av helgen;

Fredag;
På fredagskvällen åkte jag, alex, marcus och jonas iväg och bowlade..
De gick skit, haha.. var inte alls speciellt duktig =)
Kan berott på att jag var en smula nervvrak..
Det var nämligen så att Marcus ville dricka en bira vilket resulterade i att
jag skulle bli tvugnen att köra hem hans, jätte fina nya ,bil från heron till tälje.

En notis, jag körde upp i flen.
I flen finns inga motorvägar.. Okej?! Så alltså har jag kört motorväg ska vi säga kanske på sin höjd 2 ggr med min mamma. Var alltså jätte nervös, dels för de va fin bil, dels för att de inte va min mammas eller någon sådans bil och sist men inte minst för de va motorväg..
Men som tur va överlevde vi allihopa och bilen kom hem hel..

Sen stack vi till M och lirade lite kort.. Drack 2 öl för att stilla nerverna som var helt uppe i varv..
Påvägen hem hittade jag Abdi som jag inte träffat på skita länge..
Stod och snacka lite skit om allt och ingenting och så skjutsade han hem mig..

Lördag;
Började som en segar dag. Kollade på repriserna av andra avenyn och bara latade  mig..
Sen ringde Therese och berättade att hon fick hela 37vuxenpoäng och hon hade lite smyg ångest eftersom hon själv är 26 lr ngt sånt..
Så bestämde vi iallafall att syrran och hon skulle komma och hämta mig så skulle vi lira lite kort hos syrran..

Till middag blidde de Bakadpotatis med tonfiskröra - mums -
Sen blev de kaffe, bissmark och en del 15 kort lirande..
Efter en stund kom även Jocke och Thomas dit och var sociala..
Vid halv11 tiden åkte jag därifrån till Marcus.. Eller tja, jag åkte bussen till brunnsäng..
Hämtade bilen för att slippa gå hem sen mitt i natten..
Hos Marcus blev det filmtittande, en jäkligt rolig film som gjorde att jag fick ont i magen för jag skrattade så gott!
Sen tyckte jag att jag kunde skjutsa hem Richard så han skulle slippa åka nattbussen därifrån..
De höll på att gå illa.

Efter en stunds bilåkande;

R - Är soppa mätaren bara seg eller har du ingen soppa?
J - Eeh, va?! Ja vet inte.. jag kollar aldrig på den?!
R - Hm.. kanske borde tanka?
J - VAAART?! HUR?!? Tar dom kort nånstans?! (har aldrig tankat så blev en aning stressad)
R - Tja de finns ju en mack i centrum?
J - Öh, men ja vet inte hur man gör? Vet du de?!
R - Jo de löser sig..

Så efter en del krånglande med tanklock och annat fick vi tillslut i bensin i bilstackaren..
Så nu har jag tankat bilen för första gången - haha -


Söndag;
Fick kliva upp ganska tidigt idag, eller tja för mig är 11 snåret tidigt iaf..
Sen for jag och mamma på träd jakt i den underbart härliga vädret! :)
Längtat efter att få göra de i flera veckor nu..

Vi inhandlade ett persikoträd, plommonträd, körsbörsträd och ett träd som kommer få jätte fina härliga rosa blommor sen..

Sen tyckte jag vi skulle passa på att grilla nu när de va så fantastiskt väder så vi for en sväng förbi coop och handlade lite kött och potatissallad o så..
Älskar verkligen doften från grillning.. Den sätter verkligen fart i sommarnerverna!

Vid 8-tiden ringde Jimmy o fråga om ja kunde bjussa på en cigg.
Så han och Marcus kom förbi..
Sen bestämde vi oss för att åka och köpa dricka på statiol..
Då ringde Marcus tfn, alexandra, som också ville följa med när jag fick va me..
Så då ringde Jimmy sin fjälla (sötJC) så hon också fick haka på..

Åkte en runda, ut till punchan och lite i viksberg och snacka en del skit.
Nu har jag nyligen kommit hem..

Imorgon är de jobb som gäller.
Min sista vecka!! - Lycka -
Sen slipper jag den där skiten mer och nästa måndag börjar jag på
mitt nya jobb! Spännande..!

Nej nu får de räcka för idag.



" Jag ska gifta mig med Snönubben ! "






 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0