Söndag 6/4 - 2008

Lördag;
Grattis älskade storasyster på 38års dagen!
Dagen spenderades med mockarutor och kaffe hos syrran, sen blev det middag där med hennes vänner..
Får se nu, de var.. Therese, Key, Layla, Cissi, jag och så självklart Liseplotten också =)

Skiit smaskigt var det.. Först till förrät blev det avakado m. gräddädelsost/sdkink röra..
Till Varmrätt blev det helstekt fläskfilé i ung (helt underbart) med rotfrukter.. Efterrätten skulle blivit fruktsallad med vit choklad men de va ingen som orkade de så den gjordes aldrig iordning.


Söndag;

Grattis pappa på 62års dagen!!!
Ja, dagen har inte hunnit gått så länge ännu..
De enda jag hittills gjort är att ätit två mackor me ost och kaviar, druckit lite mjölk och sattit mig här och freaka.


Drömde så underlig dröm inatt.
Det var så verklig, jätte creepy..
Den handlade om mig, fast jag var inte mig..
Alltså de va precis som mitt liv här hemma, men jag bodde i australien och såg annorlunda ut.
Och mina vänner var en del samma och en del nya.. Men alla såg nya ut..
Iallafall, i drömmen där så fick jag gå till en spå kvinna..
Hon sa ngt i stil med;
- " Det finns två alternativ! Antingen så släpper du taget, vågar ta risker. Kanske går på en och annan nitlott men du kommer finna lycka tillslut. Eller så fortsätter du stänga alla ute och håller dig till dig själv eftersom du vet att de är tryggt men då kommer du efter ganska lång tid bli bitter över ditt val." (Förkortat och kanske inte ordagrant för de minns ja inte )

De va hyfsat otäckt faktiskt! Dels eftersom det kändes så verkligen och dels för att de på ett sätt verkligen stämmer in på mig.. Eller ja.. ja vet inte..
Men vaknade av att baghéera lekte med minas fossingar :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0