Tisdag 1/4 - 2008

Nu har blogg knasat för mig några dagar så här kommer en uppdatering;

Lördag;
Vaknade, smyg bakis från fredagens partajj, gjorde mig iordning och sedan bar det av mot Johan.. Där blev det vin och singstar innan utgången till stanleys..
Jag vann ärligt 2 gånger! Dom första gångerna i mitt liv ;)
Älskar att jag vann över Sofia på den låten hon kan som bäst   - smyg stolt -
Sen blev det stänkan, hade skit trevligt..

Hittade en gammal klasskompis där, Kimmen, som jag tjatat på i typ 3 år på att få komma och bada i hans pool.. Slutade med att jag fick hänga på han hem efter krogen för att bada.. Ända tills vi hade bytt om typ så trodde jag att vi skulle bada i vanliga poolen, meen som tur va hade han en Jacuzzi i trädgården också, kan bara tänka mig hur sjuk jag skulle bli om jag badade i en vanlig kall pool..
Han berättade lite roliga historier och skit de va trevligt..
" Då fanns de två alternativ... "

Söndag;
Vaknade, ännu mer smyg bakis än i lördags, ute i nykvarn..
Fan kändes som man va låångt ute i skogen, men de tog inte så lång tid att komma därifrån med bussen..
Väl hemma va ja heelt slut och gjorde ingenting vettigt den dagen..

Måndag;
Upp och hoppa till "kära" jobbet.. - ironi -
De sög.. mådde fortfarande skiit kasst..
Tror inte ja jobbade så bra heller, meen vafan, alla har vi dåliga dagar..

När jag kom hem så däckade jag i fotöljen i vardagsrummet..
Vaknade av att Julia ringde och ville komma och hälsa på.. Det var nog tur annars hade jag säkert sovit ända tills typ 3 på natten och sen inte vetat vad jag skulle sysselsatt mig med..
Så hon kom förbi en stund, snackade lite skit och drack kaffe..

Tisdag;

Och nu är vi framme till idag..
Sååå OTROLIGT underbart väder har det varit idag!!! - Lycka -
Har fått mina papper från Jula nu, anställningspapper och att jag ska dra ut nåt från belastnings grejjen hos polisen, och att ja ska göra nån drogundersökning och hälsokoll..

Nu känns det ännu bättre, att verkligen ha allt på papper!
Så det inte blir att jag sagt upp mig och sen ringer Jula och säger typ " Oj du vi ringde fel de va inte du som fått jobbet" Nu är det verkligen klart! Skit härligt känns det!

Sofia kom hit på eftermiddagen, drack saft, käka typ glasstårta, rökte och snacka skit ute i värmen!!
Har verkligen varit som en sommardag idag!  Helt fucking underbart...!
Sen när vi setat på min uteplats nåra timmar så stack vi till centrum.. Sofia köpte en pizza sen satte vi oss i en lekpark i solen o moffade..!

Sen stack vi upp till Jimmy&Jc och hälsade på.. Trevligt trevligt!
Snart börjar mitt efterlängtade House! haha tisdagar och onsdagar är mina tv dagar, iallafall klokcna 21.00!
House och Lost, I love it!

Nee, nu måste jag sticka och göra fotöljen mysig me filt och kura ner mig!
Vi hörs!





" Ljusblåa daaagar, seglar förbi "


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0