Tisdag 15/4 - 2008

Äntligen paytime. Löning!
Fast cashen kommer ta slut rekordeligt fort nu eftersom jag är skyldig mig själv 500:-
Men men..

Skulle verkligen behöva gå på ett besök hos Uffe..
Kunde ju må mer tipptopp i ryggen än va man gjorde.

Idag var man på hälsokontroll.
De gick bra..
Drogtestet va inte så farligt som jag inbillat mig..
Läkaren hade överseende med att jag tycker de är jobbigt att pissa inför folk
så hon hade bara nån lucka öppen så hon kunde höra om de lät konstigt lr nåt sånt..
Dom tog 3 hela rör me blod, trodde dom skulle pumpa ur allt jag hade för de tog sån tid..
Fick veta att jag hade jätte bra blodtryck, nästa vecka får jag resten av resultaten..
Ska dit på tisdag vid halv två tiden..

Var smyg trött när jag kom hem..
Satt ute i den underbara solen och kopplade av.
Snackade lite skit med syrran i tfn sen kollade jag på film.

Såg resten av Enchanted som jag inte hann se klart igår..
Sen såg jag även 27dresses och Hairspray.. Väldigt tjejjiga filmer.
Dom va helt okej, men är lite smyg less på dessa girlie stuken..
Gillade dock Enchanted en hel del, är även lite fäst för Ella Enchanted också!

Sen när mammsen och pappsen kom hem så lirade vi en del bissmark..
Mitt favorit kortspel, jag vann dessutom ;)

Förtillfället sitter sofia och skickar en del pics från hennes 20års fest..
Ska bli kul och kolla igenom dem senare..

Skulle vara roligt att veta vilka som egentligen läser min blogg,
såå.. är du inte blyg kan du väl presentera dig;)


Smell ya later!


" Lyckliga i alla sina dagar "

Kommentarer
Postat av: Sofia karlsson (VEM FAN ÄR DET?)

Jag är inte blyg!

2008-04-15 @ 23:14:36



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0