Tisdag 8/4 - 2008

Ledig, härligt!

Har precis stödat mitt rum lite.. Blev inte så mkt som ja tänkt de va för jobbigt..
Håller på å tvättar mina arbetskläder nu..

Om ett tag ska jag åka hem till Liselott..
 Ska sova där eftersom hon behövde hjälp med hunden imorgon..
Hon och kusinen har fått jobb i tyresö imorgon..
Skit kul faktiskt att dom börjar få kunder och att de händer en del i firman..!

Hoppas bara tvätten blir klar snart.. Jag har ingen aning om hur lång tid en maskin tar ..
Såg She hates me igår.. En rätt bra men hyfsat sjuk film! =)

nej de får bli kort idag eller kanske en uppdatering senare.
Måste klä på mig och ringa iiia nu..

Kram!


" De man inte minns har aldrig hänt "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0