Torsdag 17/4 - 2008

Jenny välkomnar sin första patetiska lista.
Jag som lovade mig själv att inte sjunka så lågt att jag skaffade en..
Men, nu fick jag tyvärr lust så here it is..!


vem ringde dig senast? IIIA
vem kysste dej senast? K
Vem kramde dej senast? Diva, fast de va mer jag som kramade henne
Vad har du för bh på dig just nu? Nån vit
har du för trosor på dej just nu? vit/rosa
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? Älskar dig! Du är en sån underbara vän..Vet inte vad jag skulle göra utan dig...Puss puss<3, från Sofia.
vad brukar folk få för intryck av dig? Olika
har du någon gång klätt dig horigt? Hahaha! ja de tycker jag nog. - minns en sjuk julfest -
har folk kallat dig slampa? troligtvis
har du kallat någon för slampa? de har nog hänt..
har du slagit någon riktig hårt? hm, nja vet faktiskt inte. Vad är riktigt hårt?
använder du parfym? Ja
vilka slags killar faller du för? Skit
vad kollar du på först hos en kille? Hm, de beror lite på.
vill du ut och festa nu? Nej vill sova!
vad är klockan? 00:32
vilken färg har din mobil? Röd
vad ska du göra nu? Läsa lite och nanna kudden
har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? Mjo, de kan jag väl erkänna
känner du att du orkar en fråga till? Ja de gör jag välla.
vad tänker du när du vaknar? Dimmiga daar, har ingen anign.
kan du gå utan smink? Ja

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0