Torsdagen 10/4 - 2008

"Om man är sugen på någonting, och sen tappar suget så man inte är sugen längre, har man då blivit avsugen? "

Sunny beach

Grattis min älskade pingla!



Idag är den första dagen av resten av ditt liv.

Idag fick jag hem boken; The secret av Rhonda byrnes.
En helt otroolig bok.
Mycket läsvärd...!


Var verkligen ap trött när jag vaknade imorse.. Ville inte alls kliva upp än mindre gå och jobba.. Meen, var så illa tvugnen.. Liselott ringde mig på morgonkvisten.. Hon hade precis varit på arbetsintervju och var påväg för att besikta bilen;

L - Hej..!
J - Tja, hur gick intervjun?
L - Jag fick jobbet, börjar på måndag!
J - Öh.. va? redan? skulle inte du på intervju?!
L - Jo, men redan när jag gick in genom dörrn så började dom prata i termer som När du börjat jobba och du börjar på måndag..
J - Fan va nice (hade i hemlighet lust och skrika jävla snorunge vilket flyt du har medans andra får grisa och sega i hundra år innan man får nåt jobb)

Sen begav jag mig till jobbet.. Glad över att kära systeryster fått jobb :)

Efter jobbet va planen att jag skulle åka förbi alex och ta en fika men va så otrooligt trött så orkade inte de.. Kom hem och tittade på mammas öga..

Hon opererade sitt ena öga idag.. Allt eftersom åldern tränger sig på så har hennes ögonlock blivit "rynkit" och "hänger" ner över ögonen så hon inte riktigt ser ordentligt.. Så därav operationen..
Andra ögat blir om 2 veckor ungefär.. Just nu ser hon inte klok ut, hon har först blåmärken plus att hon har stygn som ser ut som man försökt tatuera fast smink fast misslyckats radikalt! =) hah.. men hon e söt!

När jag gjort de la jag mig och läste min nya bok..
Satte på värmemadrassen och gjorde de mysigt..
Läste en hel del sidor och så blundade jag i nån minut, vilket resulterade i att jag däckade..
Vaknade 1½timme senare av att mamma ropar att de e mat..

Efter maten åkte jag till bolaget för att ha de överstökat så man slipper krångla med det när de e massa köer och skit.. sånt orkar ja inte..


Härligt att höra att begravningen blev fin! Det förtjänar hon verkligen..!
Sänder en tanke till alla dem som verkligen brydde sig och alla dem som mår dåligt.
Vila i frid Nathalie Mcmanus.


Ne nu e jag skittrött..
Ska lägga mig!

Najt!





" Det du tänker på kommer komma till dig
Tänker du mkt på ex dina skulder kommer dom öka.
Även om du inte vill det..
Se istället framför dig hur rik du är och att allt går din väg!
Hemligheten"

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0