Fredag 15/8 - 2008

Halloj!

Här om dagen ringde jag Willys för att fråga vart
min semesterlön tagit vägen..
Då har båda mina chefer slutat.. Men Bea va nya "Lisen"
så de va iaf någon man kände.. som tur va, annars hade de kännts skit dumt..
; Tjenare ingen vet vem jag är men jag vill ha mina semester pengar?!

haha! De va ungefär så de lät när jag fick prata med nya chefen..

Så, idag ska jag jobba på Willys för första gången sen..
Hm, morsdag? Minns inte när de var men vet att sist jag jobbade var samma
dag som jag köpte min pärla.. (bilen)

Kan bli en upplevelse och se hur det går,
med tanke på att dem bytt kassasystem (som jag bara jobbat med 1 ggr tidigare, för länge sen)
Va och handlade där för ett tag sen, inte en jäkel som jag kände igen var kvar..
Eller tja, Ninwa har jag sett där en gång men annars är de bara massa nya ansikten i kassorna.. Golvet tror jag inte är så stor förändring på.. Jaja, de blir spännande..

Hoppas bara inte Cashguarden krånglar ikväll..
Vill inte komma hem vid 10 direkt..

So long fuckers!



" Det flyger omkring stackars fjärils i min mage, kan ingen släppa ut dom? "


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0