Lördagen 9/8 - 2008

Igår var jag hos Marcus mamma och pappa och hälsade på.
Ludde ville åka dit och leka så Alex o Marcus hade åkt dit..

Där blev de på tok för mycket kaffe och en hel del prat också.
Efteråt åkte jag hem en snabbis och duschade och så,
för att senare åka till Alex..

Där blev det öl och kortspelande med Alex, Marcus och Jonas..
Efter en stund om shottsen fram.. Och usche säger jag bara om bacardi apple.
Ingen mumsig sprit .. Inte ren iaf, och svår att blanda god..
Då satsar jag hellre på Razz eller Melon om de ska vara bacardi..

Slaggade på deras soffa..
Och idag fick vi för oss för att åka till Nyköping och kika lite.
Shoppade tre basic linnen på Jc och en cardigan på Gina tricot..

Här ikväll är de kräftor som gäller..
Mamma och pappa har bjudit hit min moster och hennes man
så nu kommer man lukta skit i flera dagar =)
Men gott är de iaf..


Hur länge hade jag tänkt orka hålla på?
Varför kan inte jag bara enas med mig själv?
Antingen får jag göra nånting åt saken,
eller så skiter jag i de och går vidare med mitt liv..
Livet är på tok för kort för att grubblas igenom..
Hoppas mina två vänner;
Jenny och Jenny kan komma överrens nån jävla gång!
Livet kunde vara betydligt enklare just nu.
.

Imorgon är de jobb som gäller,
hoppa in ist för Anne.. Känns bra, för då är jag ledig samtidigt som
alex är barnledig.. så då kan vi vara dyng på krogen nästa helg..

Ne nu ska ja vara social med kräftorna.
Puss




" Close you're eyes and give me you're hand "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0