Måndag 25/8 - 2008

Halloj! Nu har jag ringt och beställt blanketter
ifrån a-kassan. - känner mig väldigt duktig -

Sen har jag även ringt skandiabanken och kollat runt lite
funderar på att kanske byta bank till dom..
Har ju swedbank nu, men på skandiabanken får man ränta på lönekontot,
de har inte dom andra bankerna.. Dessutom är betalning via internet gratis och
deras visakort är billigare än swedbanks..
Så de är ju bara fördelar, meen.. de känns krångligt..
Fast de va inte så komplicerat men man är ju invaggad
i sin vanliga " ha allt som de brukar " trygghet..Eller nåt?


Shiet va överambitiös jag framstår som nu..
De är fan otroligt!

Igår lekte jag med syrrans abslide..
När man väl gör dom där prylsen så är det inte direkt jobbigt,
men känner idag att jag har träningsverk.. och jag gjorde typ 7st bara..
Så den tar nog massa.. Kanske skulle införskaffa mig en sån?
hahah, ne nu får jag lägga av.. Känner mig alldeles för seriös nu..

Sen har jag även funderat över framtiden, nu när jag endå är seriös
kan jag ju skriva lite om de också..
Trivs jätte bra på Jula, men hur mycket jag än
tycker om att bo hemma och mysa så kan jag ju inte ha de så hela livet..
Och tråkigt nog är 50% inte en lön man kan leva ordentligt på..
Nu är de inte så att jag tänker rusa iväg och köpa lägenhet och
skaffa mig ett riktigt vuxenliv på momangen.. Så behöver inte stressa
med mina tankar, men man kan ju inte leka 16år genom hela livet.

Dessutom vet jag inte om jag vill plugga, eller jobba..
Det är så svårt när man inte vet vad man vill bli när man blir
stor.. hmm..funderar kanske på en KY utbildning, vem vet elektriker kanske?
Eller, de kanske inte är riktigt mig grejj men ni hajjar poängen...

Göra något annorlunda..
ååh om man bara kunde trolla så man
visste vad man ville göra med sitt lilla liv...

Ne nu får jag faktiskt sluta vara så seriös,
jag blir nästan rädd för mig själv!


Nu ska jag ut på en promenix med Diva..






Vi hörs!
Pussokram



" Är de konstigt att man längtar bort någon gång? "



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0