Onsdag 20/8 - 2008

Precis urkommen ur duschen..
blöt och jävlig och nu fick jag ont i huvvet till
råka på allt..

Och bara som påminnelse till er läsare
så är jag fortfarande jäkligt less på att de inte händer något
nån ynka lilla gång.. - klagar -

Kinappa mig och sätt mig på ett plan till..hm, ja varför inte
Cuba? eller kanske.. hm, Mexico?
haha, ja man kan ju inte vara seriös jämt..

Alex; Om du nu skulle läsa min blogg imorgon,
varför skulle människan ha ringt? tänkte inte på att fråga det när vi pratade om de,
men personen ifråga tyckte ju att de bara va jobbigt så
jag hajjar inte varför den skulle höra av sig överhuvudtaget?
Du kan väl svara som en kommentar om du nu läser..


Ja..såg en intressant pryl, eller va vet jag,
en familj som behövde aupair i Italien..
Älskar ju Italien.. Meen, osäker på att jag skulle
klara av de.. Jag menar, de är ju kids man ska ta hand
om och jag och barn är inte riktigt vänner med varandra..

De är typ dem jobben som man hittar på
ams.se utomlands.. Massa massa barnvakter bara..
Kunde dom inte behövt hundvakt 8h per dygn? =)
Haha, orealist javisst.

Ne nu blir de bara massa dumt tjabbel..
Vi hörs!




" Lägg ner ditt vapen innan du får spendera livet i en cell "

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hellu darling.. Kanske inte ringt men typ skickat ett mess eller nåt.. Mycket snack.. från deii gumman ta alla spar pengar ta ett plan och lev lvet sjung på gatorna för att få leva i värmen hela tiden

2008-08-21 @ 09:09:35



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0