Onsdag 27/8 - 2008

Yes..
Idag har varit en fullbokad dag.

Tönt sofia ringde och väckte mig typ halv 11!!!
Vem fan ringer en vid den tiden? - haha slår på käften -

Ja, jag vet att de är en ganska hyffsad tid
att vara uppe, men nu va de inte så ;)

Sen blev det åka till skärholmen,
köpte bara en tröja..
Påvägen dit körde jag som en bil tjyv som aldrig sett röken
av ett körkort, haha.. Eller tja, motorvägen gick galant..
De va väl mest i en rondell då jag lessnade på att folk inte blinkade
då man inte visste vart fan dom skulle så jag bara körde,
så nån annan jäkel fick tvärtstanna..
Sen kom vi på att vi skulle åka till badhuset och fläska oss =)

Där blev vi terroriserade av två små killar på typ 10 år som höll på och pajja
för oss när vi äntligen rultat upp på en såndär flytdyna.. Och jag kan säga det var inte de lättaste
vill jag verkligen lova!
Slutade med att jag tog tag en av dom i nacken och försökte slänga bort
honom, meen de va vågor så han guppade mest bara iväg..
Och ungen skrattade bara ännu mer.. Så då gav vi upp och gick och bubblade
en stund för att bli av med dom..

Så väl på badhuset kom vi fram till att de faktiskt var Onsdag,
och att det var på tok för länge sedan man var ute på " lilllördag"
så ikväll blir det utgång till Stänkan och dryga oss.

Dricka lite öl och snacka allmänt skit..
Kan bli trevligt..

Så nu sitter vi hos mig och vinar och lyssnar på massa gamla låtar,
typ som SOAP is in the air, och dumkåt.. haha!
Jag har inte världens mest uppdaterade skivsamling direkt..

Jaja, ne nu ska jag dricka lite Lambrusco med jordgubbar
och vara social..

Ha de finfint allesammans!





Puss&kram




" When she look so sad in photographs "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0