Onsdag 6/8 - 2008

Nu sitter jag här med mina tankar igen.. - suck -

Har plockat ihop alla mina rena kläder och stuvat in de i garderoben,
har satt på torktumlaren och tvättmaskinen, bytt lampor och ja..
Gjort det mesta för att hålla mig sysselsatt.

Gör jag ingenting spökar bara min hjärna med mig.
Inte många som kommer fatta vad jag skriver om men känner att jag måste skriva av mig.

Så vill du inte sitta och läsa massa töntigt tjaffs
så är de lika bra att du stänger ner min blogg och sysslar me nåt vettigt!


Avskyr att tänka. Tänka är överskattat!
Tänka gör bara så man fegar ur saker och ting,
när jag tänker går de aldrig riktigt bra..

Jag hatar att jag skulle gå och involvera mig själv
i massa dumma funderingar.. Varför kunde jag inte bara hoppa över det?

Jag tänker inte skylla på någon speciell att jag e så jävla rädd,
för det är bara jag som kan bestämma hur jag ska reagera på saker...
Det som inte dödar en gör en starkare så varför kan jag inte bara
slippa den här fjantiga rädslan och få mitt liv att gå vidare?

Jag har inte haft något direkt problem med det tidigare,
har lyckats hålla mig undan dessa situationer.
Krypit och gömt mig när det börjat bli minsta gnutta intressant...
Nu har de gått för långt och nu suger allt bara...
Vet inte alls hur jag ska hantera mig själv..
Önskar att någon annan kunde vara mig en stund..

Hade de inte varit att jag varit skrajj hade jag säkert bara varit glad,
men nu känner jag mig bara vilse. Borttappad i mina tankar..
 
Jag har ju gjort allt för att inte gå och kära ner mig.
För jag vet att jag inte är beredd på de..
Och nu sitter jag här och min ena person säger
gulligull och min andra säger spring för livet för faan!!!

Så va i helvete hade nån tänkt att jag ska göra nu?

Känner mig som två idioter samlade i en kropp.
Och jag måste försöka bli av med nån av dem,
men hur ska de gå till?

De här kommer sluta med att jag blir tokig.
Ne nu har jag deprimerat mig färdigt..


(Och NEJ jag tänker inte berätta ett knyst för nån så de e ingen mening att fråga! )



Nu måste jag hoppa in i en dusch och fixa matlåda..
Sen är de gockereneckers!

Pussokram



















" Love hurts "







Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du ska ta och skrämma iväg den där personen i dig som vill springa iväg! =P

bort bort bort med den negativa och ta allt som det kommer istället =D

2008-08-08 @ 10:49:48
URL: http://anneee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0