Söndag 10/8 - 2008

Nu va de kväller igen.
Idag har jag jobbat till halv 6,
sen var de bara stressa hem, fixa något att käka
och sedan fara vidare till Alex, där de blev kaffe och bullar..
Marcus hade varit duktig och bakat något gott alldeles i smyg.
Ingen hade tillträde till köket medan han höll på..

Sen kom Jimmy o Jc dit och fikade också.
Grabbsen kikade på nån film medans vi tjejjer allmänt
bara satt och snackade skit..

Påväg hem blev de en sväng förbi solariet.
Fan man vill ju inte tappa all färg innan man knappt fått den..
Orka liksom vara brun 2 veckor av sommaren?
Hade ju en vecka semester bara då jag fick sol och den lilla färgen
håller ju inte i sig länge direkt..

Och självklart så när jag skulle hem tillslut så hamnade jag i väärsta regnovädret,
precis som igår när jag skulle hem så öösregnade det..
Var dyngsur innan jag ens hunnit till parkeringen..

Men men, uppfriskande - försöker se de positivt -
Nee nu är jag grymt sugen på popcorn.
Poppipopp!

Puss


" Om en sköldpadda tappar sitt skal, är han då hemlös eller naken? "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0