Söndag 31/8 - 2008

Jobbat från 11-17,15 idag..  Helt ok..
De va Suzans sista dag idag.. Tråkigt att hon inte kunde vara kvar,
de är ju henne ja terroriserar med olika barnsånger om kvällarna haha! :P

Hade tänkt köpa en plattskärm från Elgiganten,
kostade bara 1390 för 20tum..
Meen, självklart var den slutsåld när pappa va inne och frågade.
De är ju fan typiskt! När jag äntligen får arlset ur vagnen och bestämmer mig
för nåt.. Aja..



Suveränt bra hemsida att tjäna pengar på;
plusikassan.se



Igår gick Pearl Harbor på Tv..
Har inte sett den filmen tidigare,
och faktiskt så kom det en tår i slutet av filmen!
De va länge sen jag såg en film som verkligen berörde mig..

Usch jag e vrålhungrig,
mamma håller på med hm, gulash lr nåt sånt hette de,
vette fan va de e men hoppas de e smarrigt för jag
skulle kunna äta för två gravida elefanter just nu!


Nu har jag fått igång allt på Skandia banken,
ska ringa till Swedbank imorgon - påminner mig själv -
och kolla om man kan säga upp sitt kontokort eller om man måste betala för resten
av året iallafall, sen ska jag bara beställa ett skandia visa kort.
Orkar inte sitta med två kontokort, dels kostar de onödiga pengar
och så skulle förvirrade jag aldrig veta vilket kort jag skulle använda..


Undrar om man ska engagera sig i att göra
nånting ikväll.. eller om man inte orkar röra sitt feta arlse
nånstans utan glo på film lr nåt... ehm, ja de blir kvällens fundering.

Ne nu ska jag se om morsan e klar me
maten nångång innan jag dör svältdöden här
nere i källarn..

Vi hörs!




" I Found it hard to trust not only me but everyone around me, because of you I am afraid "




"

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0