Söndagen 17/8 - 2008

Skjut mig!
Så fort det finns minsta lilla ynkliga tvivel om att
jag på något sätt skulle kunna göra bort mig
så håll alkoholen ifrån mig..!
Annars kan man vara säker på att de är precis de jag gör.

Aja, så nu har jag och alex skämt ut mig.
Blev full som en kastrull, tappade ut en full redbull jäger på dansgolvet
( ungefär lika slösaktigt som att torka sig i röven med en hundring )..
Gjorde av med på tok för mkt pengar ..
Så går det när Jenny ska försöka dricka så
att hon glömmer bort att hon precis gjort bort sig totalt!

Meeen, jag hade faktiskt riktigt kul trots allt...


Idag har jag bara legat hos Alex och knappt rört en fena.
Var inte så brutalt bakis som jag trodde jag skulle vara..
Vaknade halv8 drack lite vatten och somnade om,
sen när jag vaknade var jag bara seg..
Så de va skönt..

Jag och Marcus åt spaghetti och köttfärssås till frukost,
och till middag åt dom mc donalds och jag pizza..


Ne usch nu är ajg förbaskat sugen på
mjölk!

Vi hörs!




" Man tar inte kort på något man vill glömma bort "




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0