Söndagen 3/8 - 2008 (Fortsättning)

Sådära.
Nu har jag varit och firat Marcus
så nu ha rjag lite mer tid på mig att berätta om veckan som gått.
Har även laddat in lite bilder (långt ifrån alla)..

Semestern startade med att gå upp klockan 6 på morgonen,
sedan stuva in sig i bilen och fara iväg..

Öl och cigg shoppades på båten som drivmedel under veckan.

Under veckan motionerade jag för hela året när vi besteg ett högt jäkla berg för att titta på en utsikt. Det var ingen lek i värmen, och dessutom är jag höjdrädd så de gjorde sin beskärda del också.
Efter bergsbestigandet begav vi oss till en liten stenåldersby och tittade lite..

Det blev även en del fiskande, kubbspelande, badande och ett besökt på en retaurang som låg högt upp med jätte god mat och härlig utsikt.. Efter maten blev det minigolf för dem som klarar av de (själv har jag inte alls tålamod med att försöka få in en liten boll i ett hål så jag åt glass och tittade på när dom andra spelade)..

En dag spenderades i Mariehamn med lite shoppande, en dyr hamburgare och en härlig promenad på " Fågel ön" Där man fick se både hönor och påfåglar springa omkring lösa..

En natt fick jag besök av en åke också.
Låg och sov som aldrig förr och vaknade av att de kittlade på armen.
Trött och helt dåsig i ögonen kikade jag och försökte förstå vad det var..
Efter en stund när jag upptäckt att det låg en gigantisk jävla grön gräshoppa på min arm gallskrek jag och startade en procedur för att få ut fanskapet.
Det gick inge vidare så de slutade med att jag tog mitt täcke och kudde och vandrade ut i vardagsrummet och la mig och försökte sova på soffan.. Blev inte mkt sömn den natten, solen gick ju upp direkt och ljuset flöödade in så jag låg i nån sorts halvdvala tills resten av huset vaknade ..

Men det var en otroligt härlig och hyffsat sjuk vecka.
Synd att de bara va en vecka, eller va de kanske tur? =)


Här kommer lite pic's.
Imorgon är de jobb som gäller..
Puss!














De känns faktiskt jobbigt nu.
Jag hoppas att jag fixar dehär nu så allt blir normalt..
Hoppas att de inte är såhär jobbigt lång tid..
Vad fan gör jag om jag inte klarar av att
göra som jag gjorde tidigare..?
Förut var de inte alls som de är nu
och då va de inga som helst problem..
Jag känner mig verkligen vilse och förvirrad..
Kunde jag inte bara fått sluppit de här?


Alex; De är nu du ska ta fram ditt magiska trollspö och få bort allt!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0