Tisdag 19/8 - 2008

Less.
Nu har jag fått den där känslan igen.

Vill bara dra härifrån!
Leva ett tag någon annanstans..
Åka till Israel och leva i en kibbutz,
eller kanske åka och rensa lite fisk?

Här händer det ju aldrig någonting!
Känner mig så rastlös, less på att alltid göra
samma saker om och om igen..

Åka till en kibbutz kostar lite mindre än 10,000..
För tre månader då... Vem vet, man kanske lär känna någon i hm..
exempelvis kenya och får för sig att åka dit sen eller nåt..

Grejjen med fisk i norge är väl att där är de inte så varmt..
Det är väl det negativa med den idén..

äh va vet jag.. är  för feg för att åka iväg helt solokvist.
Varför fattar jag inte.. Tycker att den där herren folk kallar gud
kunde ha gett mig en smula mer mod.
Fast de är iof svårt för nån som inte finns att fixa de..

Gaah!!

Hej jag heter Jenny, är 20 år och bor i Södertälje..
Är du också less och vill åka nånstans..
Men lika töntig som jag och inte vågar själv?
Vafan skriv en kommentar ;o)

Haha!
Usch.. ne borde väl sova nu..
Men har ju typ sovit hela dagen..
Och setat här framför dumburken och freakat..
Blir så när man e sjuk..
TRÖGT!

Ne nu känner jag att de är blev ett alldeles underligt 3:dje inlägg för dagen.
Brukar inte skriva såhär många gånger om dagen..

MEEN JAG VILL UPPLEVA NÅGONTING MEDAN JAG ÄR UNG OCH DUM!
Jag vill göra sjuka saker och bara sticka iväg vind för våg och inte bry mig om nånting,
träffa nya galna idioter och GÖRA NÅNTING, VAD SOM HELST!!

Så förbannat less.






PROSIT!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0