Tisdag 5/8 - 2008

Halloj!

Gårdagen bestod av jobb och kvällen spenderades hos alex med vin
och en jätte söt film som handlade om tre pratande jordekorrar.

Bekände även min hemlighet för marcus.
Han är ju som en psykolog, får en att babbla på som aldrig förr.
Men men, han visste ju halft om halft redan. Idag har vi varit och inhandlat nytt täcke till turturduvorna.

Efter jysk blev det elgiganten där jag shoppa en bilstereo. Det blev en pioner för 900:-.
Så nu kan jag äntligen Lyssna på skivor i bilen.

Påväg till moraberg åkte vi över bron, vanliga mälarbron, och där kunde vi dött. När vi åker från stan mot birkakorset kommer en tattare körandes i fel riktning rakt mot trafiken.
Jävla idiot!! Ibland förstår man inte vad folk gör ute bland vanligt folk...

Nu har marcus satt griller i huvet på mig så jag känner mig ännu mer vilse.
Förut var jag totalt bestämd på att akta mig och få skiten att försvinna. Sen kände jag att jag inte vill vara så förbannat feg.. Och nu har jag ingen aning om vad jag vill.


Senare uppdatering;

Sofia din sjuka jävel!!!
Hur fan kan du veta allt utan att du ens är hemma?
Har inte ens träffat dig på skiit länge?
Inte ens pratat med någon, utan fått för dig saker helt av dig själv?
Du sitter i prag på ditt lilla arsle och prickar in min lilla hemlighet utan att ens vara här?
Utan att vi ens pratat om nånting ens i närheten?
Från att jag berätta att jag köpt en bilstereo.. till att komma på den dumma frågan!
Jag hajjar inte?

Drottning utan Krona säger (23:53):men du måste ju fått de ifrån nånstans? haha vi har ju knappt setts liksom?
|ツ» Sofia ¯¯²-» PRAG säger (23:53): nej men jag känner de påmig..
Drottning utan Krona säger (23:53): hah va?
|ツ» Sofia ¯¯²-» PRAG säger (23:54): har seriöst inte fått de från nån

Aja ne nu e jag fett trött!
Smell ya!




Pussokram








" Confused "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0