Torsdag 28/8 - 2008

Ja. Det blev mycket mer igår än vad som va planerat.
Vi skulle ju bara ut och ta en öl och snacka lite skit,
kolla läget och så..

Slutar de inte med att varenda jävel är där,
Jenny blir full som en liten gris..

Efter Stanleys blev det "efterfest" hos Thomas,
eller tja vi va fyra pers som drack fast vi borde slutat för länge sen..
Däckade där , ja vad kan klockan ha vart, 7 kanske - 8?
vaknade innan 11 nångång av att stereon fortfarande va på högsta ljud, Tommy hade ramlat ur soffan och
låg på golvet nedanför.. Det var förbannat ljust och jag ville bara hem till min
mörka kalla källare och bara vara..

Så drog upp Sofia o sa att vi skulle hem till mig, kilade in på Ellbe och köpte cips och cola,
så la vi oss i min säng och självdog. Tvn fuckade ur så de enda vi kunde se va tvins reklamen på aftonbladets tv kanal. Men va gjorde de när vi endå låg och sov typ..

Ne usch, har verkligen mått som en påse skit idag..
De va verkligen länge sen man mådde så här ..
frukost/lunch/middag blev liksom klockan halv 9 på kvällen..
Så nu känner jag mig helt lost i huvet.. och nu när jag vaknat lite borde jag
sova för imorgon ska man ju upp o jobba..

Och kan informera er om ni nångång får för er att
shotta " snö nubben " ( en sprit i en genomskinlig snögubbe flaska med svart hatt)
på en efterfest nånstans! Hoppa över det.. Jag lovar, USCH!

Har fått ett väldigt underligt mail också.
Mr.Wolfgang Wikström?
Olyckan har jag sökt upp, den har hänt på riktigt..
Vet inte riktigt vad jag ska tro om allt..

De enda som e positivt med att vara bakis är
att jag inte röker.. Eller ja har rökt tre cigg på hela dagen, och dom har varit på kvällen.
Jag klarar inte av de när jag inte mår bra..

Ne nu känner jag att de inte blir nåt
riktigt sammanhang här.
Jag har fått en blåsa på tungan av alla chipsen :(
Stackars mig!


Ääh, Hejdå!



" pillar navelludd "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0