Söndag 7/2 -2008

Tjenare..

Igår frågade min kära arbetskollega Lotta mig om
va jag hade för nagellack.. Eftersom det inte flagnar eller så utan
sitter fast där de ska.. E. FUNKHOUSER™ NEW YORK svarade jag och
berättade att jag sålde hans smink och en hel del andra prylar..

Meen att jag är på tok för lat för att göra något vettigt av de..
Så tänkte jag nu om jag kunde hitta produktbroschyren så hon kunde
få kika i den.. Vilket jag snabbt lessnade på eftersom jag inte har någon
aning om vart jag gjort av de..

så kikade lite här på google för att se vad som kom fram om man sökte på
honom.. Och jisses! Folk verkar verkligen tycka om hans makeup. .
Nu är de inte så att jag är förvånad, för att de är riktigt bra smink..
Men att aftonbladet och sofies mode och sådanna skrivit om de gjorde mig en smula
förvånad.. Oftast har jag bara sett produkter som säljs i butiker i tidningar..
Antaglien eftersom amways produkter inte går att handla hur som helst.. Och för att
göra de lätttillgänligt för kunderna..

På sätt och vis kan jag förstå att folk är irriterade,
känner man ingen som säljer detta och de rekomenderas lite
överallt så kan man ju faktiskt bli lätt upprörd..

Här finns lite filmer av honom;

E. FUNKHOUSER™ NEW YORK Video

Och här finns en del produkter från honom:

E. FUNKHOUSER™ NEW YORK Products

Jaja.. Ne nu känner jag att
jag måste sysselsätta mig med något annat..


De är bara att hojta till om det är någon som vill beställa!

Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0