Tisdag 30/12 - 2008

Imorgon är det sista dagen på det här året..
Och jag som varit så kass på att uppdatera sista tiden..
Så här kommer de i korthet;

Julen va trevlig
Juldagen spenderades hos systeryster med såklart storasyster, Alex, Marcus och Jonas och en kortlek.
Annandag jul blev de lite party med utgång.
Sen har det varit jobb på Willys och sen såklart på Jula också.
Ikväll är det jobb som gäller och imorgon är det nyårsafton och jag har ingenting att ha på mig! SUCK!

De är alltid så att när jag känner att jag verkligen måste inhandla något nytt,
så hittar jag ingenting. Men när man är pank eller inte behöver ngt så hittar man massa saker..
Typiskt!

Så, vad ska ni göra på nyår?
Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0