Torsdag 11/12 2008

Kvällen har spenderats på stan på julnattan på stan..
Måste väl säga att de va lite av en besvikelse..
Visst de fanns massvis med rea erbjudanden..
Men vart gömde sig alla julmarknader som brukar finnas längst hela storgatan?

Inhandlade iallafall en väska, ett överkast och en
liten blomma eller vad man ska kalla det..

Vi hann även med en kaffe..
Alex köpte nyårsutstyrsel, klänning, tröja och stövlar..

Killarna va väl en aning smyg trötta på oss som irrade omkring som två dårar..

Sen blev de film här hemma..
Berättade att jag hade Saw V hemma och att jag inte vågade titta på den själv..
Den va hemsk som vanligt.. Men inte så äcklig som dom brukar vara,
eller som Jonas sa man kanske har vant sig nu..
Jag brukar vara tvugnen att kolla bort mkt mer än vad jag gjorde nu,
även fast jag gjorde det en hel del gånger..
USCH!



 Jaja.. Nu ska jag krypa till kojs .. Puss

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Lillasyster!!!



Man ska inte titta på sådana LÄSKIGA filmer!!!!!!!!! Mycket bättre att titta på typ disneyfilmer, är inte lika läskiga liksom.



Vi höres



Puss

2008-12-12 @ 10:55:04
URL: http://www.freewebs.com/cedadi



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0