Lördag 16/2 2008

Fredagen var trevligt, var alldeles för trött för att skriv när jag kom hem..
Det blev urballat alá Nordkuk följt av Shrek 3 med pistagenötter och en underlig fanta!

Tidigare på dagen var jag och jobbade. Sen tog jag en fika med min älskade lilla fialotta i kringlan.
En underbar dag med massvis med sol.. Så jag hade min vårjacka och bara t-shirt jobbartröjjan med mig.
När vi sitter och fikar så börjar det snöa?!?! Brr.. de va kallt och gå hem sen vill jag lova!

Idag blir de Bowling och en eller annan alkoholhaltigdryck på Heron.. Hoppas bara inte skjutsen sviker..
De är till och fira Jonas som fyllde år för några dagar sen..

Idag är jag smyg arg på min pappa! Jag hade en kaka som jag hade sparat.. Och gubben VISSTE att han skulle få fan för de, meen han tog risken och moffade i sig min stackars lilla kaka! Så när jag vaknat och så och bestämmde att idag, just nu!, så ska jag sätta tänderna i den.. Skiiit sugen, så var den borta...

Visst vi har massvis med kakor och grejjer nu när mamma ska fylla år, men för att inte moffa sönder mig bakade jag egna lite nyttigare alternativ, därför blev ja så upprörd..

Nej.. nu ska jag dricka kaffe.
Smell ya!



Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0