Lördag 2/2 2008

Gårdagen vart riktigt lyckad. En trevlig förfest hos Alex med guitar hero, öl spel och härligt sällskap. Vid 11 tiden bar det av  mot stanleys, där vi drack och dansade och hade det härligt i berusets egna lilla liv.

Idag vaknade jag bakis, inte så konstigt, tog det lugnt hela dagen. Sen for jag med min kära mor till Coop för att storhandla. Sen så ringde Marcus och undrade om jag ville hänga med till Heron och bowla.
Så när jag och mor min kommit hem, jag gjort kött och klyftpotatis till middag så for Jag, Alex, Marcus & Jonas till Heron. Började med en ingångs bira medans vi väntade på vår tur att spela. Hör och häpna! Jag kom faktiskt på andra plats!! Andra gången jag spelar typ, kände mig jätte duktig..!
Fick t.om ner alla pinnar några gånger! -stolt -

Nu är jag egentligen skit trött, så ska slagga.
Ha det finemang!



Najt

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0