Måndag 25/2 - 2008

Dagen har spenderats med min söta systerdotter och min lilla Jc..
Alex köpte söta små skor till Ludwig, Jc köpte ett BH-set (skit snyggt)
Själv shoppade ja loss på Apoteket, hah, köpte en ögonkräm, aloevera cerat o tampisar..
Sen kände jag mig tillräckligt rik för att införskaffa mig ett nytt headset.. =) Kändes skönt eftersom mitt tidigare glappade och ena "örmjukaren" lossnat så den revs i örat.

Swedbank knasade loss idag så de inte gick att betala med kort och det inte gick att få kontoutdrag eller någonting. Då blev man smyg nervös..

Just nu sitter jag och snackar med Jc i tfn, vi ska snart ut på en kvällspromenad.
Är egentligen skiit trött men de ska bli trevligt endå!!

Annars har jag inte gjort så mycket, skulle väl egentligen jobbat men kände mig inte så pigg.
Pollen har ju brytit ut, vilket ja inte förstått förrän idag, så har proppat i mig allergitabletter och det var därför ja köpte ögonkrämen. Är alldeles torr och smyg svullen runt ena ögat så hoppas de blir bättre nu.

Imorgon har jag väl inte så mycket planerat. Ska till min massör - underbart -
Nej nu måste jag kila för Jc börjar bli påklädd.

Puss&kram


400124-11

Efter promenaden

Promenaden blev en Jenny & Jc rymmarstråk ifrån Sigge/Bodil.
Först handlade de bara om kärlek, sen fick vi springa som skollade råttor runt hörn och kanter för att komma undan. Ja du, de va en upplevelse.








"Visste du att klitoris är ungefär 15cm lång?"
- Jessica Tervo

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0