Onsdag 13/2 2008

Vilken fantastiskt härlig dag!
Synd nog så skulle man jobba...

Hörde hur fåglarna kvittrade när klockan ringde imorse, och tillochmed solens småstrålar letade sig in i mitt rum (placerat i källarn)..
Njööt hela morgonen av att bara vara, en kopp kaffe och en cigg i solskenet! Kan det bli bättre?
Sen va jag tyvärr tvungen att röra mig mot jobbet.. Gick hyfssat bra faktist, kändes inte lika trögt när man var på så fantastiskt bra humör!

Jag va på så toppen humör att jag faktiskt gick ifrån Lina ner på stan efter jobbet, skulle in på Guldfynd och köpa 2 silverringar till öronen.. Meeen, självklart hade Jenny helt glömt att de e alla hjärtans dag snart så hela affären var proppfull med stressande idioter.. Så jag sket i det..
Får helt enkelt vänta tills nästa vecka då de lugnat ner sig..

Visst känns livet så mycket bättre och enklare när solen kommer fram?
Är helt slut för jag varit så sprallig hela dagen.
Helst av allt skulle jag vilja kura ner mig i min underbara säng.. Men måste hålla mig vaken till kl 21:00 för då, mina damer och herrar, startar Lost igen.... Vet att man kan ladda ner de och sånt, men det är en sak att ladda ner en film och en annan med ett tv program..

En upprörande sak, hur kan man glömma bort sin pojkväns födelsedag?Skäms på dig!

Igår pajjade våran värmepanna. Så först var det iskallt här hemma och idag har det varit skit varmt.. Min bror ska hjälpa farsan att fixa det.. själv trivs jag rätt bra när de är varmt.. Pappa dock kommer morra över El räkníngen sen, eller ja han morrar redan över den trots att den inte ens kommit =)

Nej, nu ska jag göra något annat!
Ha de bra!






Låt solstrålarna lysa upp din tillvaro..!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0