Onsdag 20/2 2008

400124-16


Allt för ofta önskar jag att jag inte var så förbaskat rädd.
Men på något sätt är det enklare att inte känna något,
än att känna och bli sårad.


Halloj i stugan!
Idag är det Onsdag vilket betyder jobb för Jenny.
Men det är så värdelöst att skriva om så...
Efter jobbet åkte jag ner på Stan till frissan för att bli lite ljusare igen, blev nöjd och glad och efter besöket där åkte jag hem till Jimmy&Jc och hälsade på. Smaskade tonfisk sallad med en slurk kaffe efteråt..
Hann inte stanna så länge, eller så gick tiden väldigt fort, för klockan 21 var jag tvungen att vara hemma..
För självklart kan jag inte missa mitt älskade LOST!
De va spännande idag (som alla andra gånger också iof)

Snart är mammas 60års fest. Öppet hus här hemma på Fredagen,
och partajj för släkt och så på lördagen..
Så de blir fullrulle hela helgen.
Sen på Söndag ska Diva tävla lydnads etta, hennes första tävlig!
Så vi håller tummarna för att det går finemang för henne..!

Måste försöka påminna mig själv om att lämna in semestern till willys.
De måste vara fixat senast den 29 februari...

Nej, nu ska jag kila ut och ta mig ett bloss. Sen har jag faktiskt lovat mit själv att senast halv 12 ska jag börja läsa lite i min bok ( som jag alltid läser lite i innan jag somnar) För jag somnar alldeles för sent om nätterna.
Brukar ungefär sluta med att jag lägger mig k 1, läser ca 45 min, ligger och drygar ett tag i mörkret och försöker somna, och tillslut har klockan blivit halv 3 innan john blund kommer och tar mig.
Så är alldeles slut när jag ska till jobbet. Så nu e de skärpning som gäller.


Hejdå!






De var en dag och jag var fyra år,
jag trodde mer på det onda än det som var gott

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0