Onsdag 27/2 - 2008



Dagen började med att min kära storasyster ringde för att väcka mig.
Hon skulle precis gå ut och träna Diva för att en timme senare komma hit för att vi skulle bege oss ut och övningsköra.
Lagomt trött, eftersom jag fick städnojja mitt i natten, klev jag upp och försökte ruska till mig..

Övningskörningen gick bra. Sen tog vi en kaffe här hemma innan det blev dags för mig att åka till Lina för att jobba.. Inte det roligaste kanske men de funkade.

Efter jobbet kilade jag förbi akademi bokhandeln påväg hem.. Köpte fyra böcker. Har precis börjat läsa en av dem (medan jag låg i badet) som heter Shoo Bre.. Det verkade hyffsat bra när man läste baksidan, verkar ha en schysst handling men det är kanske lite för mkt "Len, bre, gitta, - språk" för mig.. Förortsvenska kallas det väl egentligen, själv fattar jag mig inte alls på de där. Jag menar, Shoo Len (Kjolen) Ne, men hoppas att de blir lite mindre längre in i boken.. haha, nu kommer de säkert bli upprörda miner på en del som läser det här =D

Imorgon ska jag på arbetsintervju. Vet inte vad de är för arbete eller företag (Jag har inte varit så smart att jag sparat mina ansökningar) Vet att de ligger i Bandhagen, fick adressen mailad till mig..Men hoppas att det finns någon skylt som iallafall kan ge mig en liten vink på vad de är för ngt..

Sen fick jag precis en annan inbjudan om en arb intervju.. Tiden är dock lite dum. 16:20..
Jobbar ju oftast till 16-tiden och man vill ju inte direkt komma i jobbarkläder.. Ne usch man vill ju vara någorlunda fräsch på en intervju.. Får se hur jag gör...

Ciao!




Fyra bugg och en cocca-cola

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0