Söndag 10/2 2008

Idag va en rätt kass dag på jobbet.
Körde öppning till 17:oo,

Det började med att jag hade två korgar som skulle tillbaka, och eftersom jag inte hittar nånting någonstans längre så hann jag självklart inte med det. Meen, ingen fara. Det löser sig..- Trodde jag ja - En viss herre skulle ju endå börja klockan 10:00 (Klockan var då ca 2 minuter i 10). Satte mig i kassan och kön blev längre, och längre och ännu lite längre. Men han som skulle jobba dök aldrig upp. Så fick ringa på Erika, som i sin tur fick ringa och väcka honom, för att sedan komma och sätta sig.

Sen gick väl det mesta hyfsat bra en stund. Tills min Cashguard krashade. Så kassan fungerade inte. Efter att prövat en del olika saker fick jag byta kassa..
Meen, sen blev det tydligen ytterligare knas med cashguarden för Erika fick springa runt o försöka fixa saker. Så... rasterna blev försenade  och jag var röksugen en heel halvtimme för länge. hah, ja de va väl det lindrigaste på hela dagen. Men är smyg irriterad så då får jag klaga lite över det med..!

Och en sak till! Från och med nu, hata att folk betalar med 500:- lappar för dom jävlarna är skit dryga att få in i maskinen - morr -

Nu är jag hemma och bara vilar, imorrn är det jobb
=/ USCH vad less jag är på den där skiten!
Känner att det här blev ett lätt gnälligt inlägg, meen ibland måste man få ha sådanna också.

Längtar till på Tisdag, min lediga dag..! Lövely<3







CIao Bello

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0