Söndag 3/2 2008

Halloj!
Idag har jag upptäckt något riktigt pissigt.
Jag jobbar när min mamma fyller 60 :(
Ska ringa till Willys imorgon och vara "jobbig" än en gång och be om ledigt, eller om någon vill byta. Annars brukar jag vara ute i lite godare tid, men på något sätt har jag helt lyckats glömma bort att kolla upp det.
Och mamma behöver ju all hjälp hon kan få, öppet hus på fredag och festen på lördagen.
Ja, jag hoppas verkligen det ordnar sig.

Idag har jag och mamma farit omkring och kikat på mattor och gardiner.
Va på Jysk, Mio och Ikea. Hittade både köksgardiner och en badrums matta (hallmattan vi hittade hittade vi inget mått på och priset var klurigt så den fick vänta), köpte lite vaser och plats blommor och så. Lite allmäna pryls alltså, sånt som egentligen är onödigt men som är så härligt att ha =)

Så min dag har helt enkelt tillbringats med min kära mor. En hyffsat trevlig dag faktiskt!
När vi kom hem gjorde vi Våfflor med jordgubbsylt och grädde - skit gott -. Har inte ätit Våfflor sedan jag va jätte liten hade glömt bort hur gott de va..

Nu har jag precis tänt lite ljus och bar det allmänt myyys på mitt rum. Sitter och lyssnar på skön musik och bara varvar ner. Det behövs verkligen ibland.





Smell ya


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0