Tisdag 12/2 2008

Tisdag, hääärligt!

Idag har jag inte gjort någonting vettigt och det har varit lovely!
Vaknade av att Julia ringde, snackade lite skit med henne..
Sen har jag bara glidigt runt i gomorronrock hela dagen och druckit massvis med te.

Nu på kvällen tog jag även ett bad med tända ljus och ansiktsmask och bara myste.
Älskar verkligen att vara ledig! Då får man riktigt rå om sig själv.

Imorgon är de jobb igen och jag borde som vanligt egentligen sova vid de här laget =/
Fick inte jobbet som kiosbiträde på Grönan, men dom bad mig ringa på en annan intervju på nåt med kassa. Vet inte riktigt vad de va för jobb, men men...
Har även sökt en massvis me andra jobb idag, men dem flesta intressanta ligger så långt bort..
Får se hur de blir, vill bara slippa de här jävla skitjobbet nångång. Är så less att man inte kunde vara mer less. Usch va de låter deprimerande, men så är det...

Nej, nu ska jag gå och lägga mig.
Ha det toppen!


Godnatt och sovgott!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0