Tisdag 5/2 2008

Halloj!

Min lediga dag. Alltid lika förbaskat skönt..!
Pratade med Gabbi och hon var jätte gullig och kunde ta mitt willys pass, så nu kan mamma fylla år i lugn och ro..! Känns jätte skönt faktiskt, det var guld värt - verkligen -

Idag har jag mest gjort ingenting faktiskt. Gick till Ellbe och köpte hårfärg så när mamma kom hem så färgade vi håret på varandra, hon för att dölja de grå stråna och jag mest för att göra ngt nytt. Mörbrunt blidde det den här gången på mig, och mamma tonade samma färg hon redan har.

Sen när vi ätit och så så kokade vi kaffe och jag, mamma & pappa lirade lite bismark (ett kortspel, som tvåmansvist fast på tre) Jag vann ;) Gick om pappa på näst sista rundan. Mamma har inte riktigt tur i spel, korten vill inte leka de hon vill leka. Men de var trevligt!

Nej, nu ska jag ut och ta en cigg och varva ner lite.
Vi ses!



najt najt!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0