Torsdag 21/2 2008




Jäääs.. Idag har jag jobbat -ovanligt-
Efter jobbet åkte jag ner på stan och träffade Jojjo? och Sofia?...
Kikade en del i affärer, Sofia köpte ett par pjux o en tröjja,
sen tog vi oss tid till en fika innan var och en for hem till sitt.

Här hemma har det fixats och donats hela kvällen.
Städats och plockats fram bord och bakats och varit massvis med stök.
Imorgon är det ju Öppet Hus här för dem som vill fira mamma, så jag och Liselott ska hjälpa henne..
Vet inte när jag är klar..hon har skrivit i tidningen mellan 14-20, men ja hoppas att folk rör sig hemmåt lite tidigare så man kanske orkar hitta på nåt skojj på kvällen sen..
På lördag är ju mammas fest också..
Ja, som ja sagt tidigare.. De är fullrulle hela helgen!
Är så otroligt tacksam för att Gabbi ställde upp och jobbade denna helgen ist för mig.. Jag menar, ens kära mor fyller ju inte jämt varje år direkt..

Nej, nu ska jag lägga mig och läsa.
För tillfället läser jag Havets Safirer av Nora Roberts.
En hittills helt okej bok.. Ganska lättläst men de är skönt när man läser såhär på kvällskvistarna.
Man är ju inte direkt toppen fokuserad så de är skönt att man hajjar utan att lägga ner sin själ i det.

Godnatt & Sovgott!





Mina missemjaoer är söööötast! ♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0